Selecteer een pagina

Opvallende projecten

Caribische & Surinaamse Boekenclub

De Caribische & Surinaamse Boekenclub is opgericht door RODEN the agency om de Caribische en Surinaamse gemeenschappen samen te brengen in de Centrale Bibliotheek van Den Haag.

Het doel is om via literatuur meer verbinding te creëren, het plezier in lezen (opnieuw) te ontdekken en de toegankelijkheid in Den Haag te vergroten. We beginnen met een boekenclub, maar streven ernaar om in de toekomst ook workshops, presentaties en netwerkevenementen te organiseren.

Tijdens onze eerste bijeenkomst sprak Milouska Meulens in een intieme setting over haar boek Moederland en haar levenslessen. Het was een avond vol kwetsbaarheid, openheid en humor. We spraken over thema’s als ‘schaamte’ en ‘trots’, en over ouders die, ondanks moeilijke omstandigheden, altijd eten op tafel wisten te zetten. Maar bovenal vonden we verbinding met elkaar.

 

Campagne Bright Pensioen

Voor de nieuwe merkcampagne van Bright Pensioen wilden we meer laten zien dan alleen pensioen. We wilden laten voelen wat financiële rust mogelijk maakt; de ruimte om keuzes te maken die er écht toe doen.

We gingen in gesprek met Bright-leden over hun Bright moments: de eerste opdracht als ondernemer, de dag dat ze hun baan opzegden om hun hart te volgen, een sabbatical, de eerste winst, dat ene telefoontje met geweldig nieuws of dat uitzicht tijdens een workation waarop ineens alles even op z’n plek viel.

Als producer was het bijzonder om deze verhalen te mogen vangen, waarbij ik mijn beste soft skill empathie kon inzetten en deze goed kon combineren met mijn andere skill van commercie. Elk gesprek vertelde iets over lef, vertrouwen en groei. Over mensen die durven stil te staan bij waar ze vandaan komen, en vooruitkijken met rust in wat nog komt, en dat is goed gelukt. Uiteindelijk ben ik zelf ook geïnterviewd over mijn Bright Moment.

Ouders.nl Video academy

De Ouderschapscursus

Ouders.nl ontvangt 500.000 bezoekers per maand.

De academy die wij hebben ontwikkeld is de meest uitgebreide videocursus om ouders voor het ouderschap voor te bereiden. Met ervaring en expertise van 8 verschillende experts, verspreid over 8 modules, biedt deze cursus tools, informatie en als bonus krijg je toegang tot een privé online community, waar je kunt verbinden met andere ouders die zich in een vergelijkbare levensfase bevinden.

Kernpijlers in dit project:

  • Projectmanagement

  • Pre-productie

  • Productiecoördinatie

  • Regie

  • Videobewerking

  • Implementatie van de online cursus

    Studio Notoire

    Studio Notoire is een full-service communicatie- en creatief bureau. Ze vertegenwoordigen gedurfde merken en nog gedurfdere mensen.

    Mensen die ergens voor staan en niet bang zijn om dat te laten zien. Ze zijn hier om het verschil te maken, en daarom doen ze dingen anders. Ze vinden creatieve manieren met een persoonlijke touch om de impact te realiseren die jij zoekt.

    Kernpijlers:

    Projectmanager/VA voor Studio Notoire, waarbij ik hielp bij het opzetten van de fundering van het bedrijf.

    Zoals Studio Notoire het omschrijft:

    “Rowena is de drijvende kracht van ons team – de creatieve sidekick van onze projecten, een ervaren marketeer en een projectmanager extraordinaire.

    Met Rowena aan het roer kun je ervan uitgaan dat het geregeld is…”

    Verhalen maken waar empathie en commercie elkaar raken.

    info@rowenaelshot.nl

    KvK: 80751865

    Copyright © 2025 Rowena Elshot. All Rights Reserved.